Followers

Monday, October 24, 2011

yg h@r@m itu beRJAYA

jangan salah angap ngan tajuk story gua kali ni...gua nak story sal kerje2 haram yang gua wat mase kat universiti dulu..kerja haram yang wat bebudak kelas gua happy..sebagai TYDP..gua kena r wat pogram untuk bebudak kos gua..tu la kerja murni yang gua wat..yang jadi haram tu sebab gua x mintak kelulusan dari falkuti and what ever la...bukan nak tunjuk pandai..tapi leceh r..nak tunggu lulus la..nak tunggu HEPA sain la...berbulu ketiak gua tunggu dapat lulus.

antara pogram- pogram haram gua

1) air terjun sekayu



 aweks2 kelas gua

 weay hipper aktif


2) jogging ke tok jembal
sex2 tino..guana ade wadi ngn zaham??

junior & senior..mase aku sem 3

joggiing ke jalan ni??maziah dah senget


all of you in my heart


3) jounery to pulau perhentian

lelaki2 hangat
weay, din, omar, aku, suhe, amir

first time nampak jerung..walaupun kecik..heheh

 


tettt...aku ngn mira...saje nak semak..
ni bukan awek aku k..

so..aku dah berjaya wat classmate aku tersenyum riang
aku dah berjaya wat classmate aku rasa happy 
aku berjaya buktikan yang aku boleh pikul title TYDP
ada yang suka
ada yang tak
tapi aku tetap dengan cara aku

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...