Followers

Monday, July 15, 2013

Gile Plus Sewel


Saya tak rasa saya bagus..tapi cukup boleh buat orang disekililing tersenyum

Saya tak rasa saya hebat..tapi cukup boleh buat orang ingat akan saya

Saya tak rasa saya kacak...tapi cukup boleh buat GF saya sayangkan saya

grrr....zzzzzzzzz...huh

dok godeh2 laptop...dah lama x godeh..( dah pakai S4 skng )..hahahha..riak sebentar..

jumpe lah  aksi2 semasa zaman U dulu...aksi aneh2 yang akan ku tonjolkan sebentar lagi

video video
membuktikan yang aku sebenarnya xberape nak siuman...tapi waras...


Sunday, July 14, 2013

i don't think so

hari ni hari ke 5 berpuasa...still x gi terawih lagi...madang keje petang je...huhh...

puasa pertama....macam biasa,,kerja full..PH..bedoule2 bayar..x amik kang..raya nanti xdpt la nak hulur sepupu sepapat..tapi..raya dpt cuti ke???huwahhhhhh..

puasa ke dua...pon sama....kerja petang....nothing special....

puasa ke tiga..hurmm....xingt la....hahahahah

puasa ke empat...semalam la...kerja full jugak..mood ok la..coz dah baik batuk...buka puasa pon orang belanja..nasi kerabu ayam percik bunga api..hahahah...

puasa ke lima yang den nok cito ni..

bangun lewat..sahur kemana subuh kemana...bertingkek tingkek dosa den dapat...
siap2 pergi amik test,,,xde rezeki den..terkandas...Tuhan balas cash sebab tinggal solat subuh...

lepas test ke rumah bakal mak mertua...kalau ada jodoh la..

berbuka bersama kaum keluarganya

yang buat den pilu...

bila emaknya sangat baik melayan

bukan layan den..layan anak2 nya..

sangat inginkan

emak cedukan nasi..amikan lauk..tau apa yg anak2nya suka...becerita hal ank...
itu ini...

huh..

why i feel lonley

semua orang ada keluarga...

aku anak tak berguna
aku cucu yang tak berguna
semua orang x berbangga dengan aku
hidup menyusahkan orang

penat dengn permainan dunia

menyepi bukan MATI

haloooo..

sudah lama aku tidak bebicara...biarkan blog bersawang...bukan tiada nak dicoretkan..cuma masa tidak mengizinkan.

pejam celik..usia remaja sudah ditinggalkan..merangkak dari satu aras ke aras yg lebih tinggi..

namun masih ada yang tak kena

setiap apa..setiap kelakuan..setiap suatu yang cuba aku tonjolkan...
HAMPA...

mana silapnya ??

apa dugaanya ??

kadang terfikir..sampai bila harus begini..menagih kasih dan belas orang..

hidup aku hanya perpandukan masa

apa yang aku buat hari ini..esok akan berulang kembali..

sampai bila...hurmmm.

sedih dihati..sebak didada..hidup penuh dengan dosa..

andai redo dari ibu penyebabnya

matilah aku tidak bermaruah....


i hope still have way for me


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...