Followers

Monday, April 30, 2012

sayang mengandung

Wah!!!!!! semangat2..nak citer sal ngandung ni..xsabar nak jadi papa…walhal keje pun belum ade..bkn kerje je..bini pun belum ade..berangan je lebih..tu yg muke nek jerawat je..dok berangan 24jam.hahaha

Siape ek xske klo bini @ isteri ngandung??..lelaki mane yg xske..meh bgi knl kn kt aku..bio aku skola kn die..

Diulangi..isteri @ bini he..bukan AWEK…klo AWEK yg ngandung..tanggung la sndri..dah sedap...

Korang mesti biase dengar ayat atau ungkapan yang bakal aku senaraikan jap lagi…xkire la, dalam televisen, dlm radio..mahupun korng dengr ayah, abang dan yg lelaki je ckp..

“ sayang, ayang mengandung…..akhirnya sayang jadi papa”

Ayat 1 : Alhamdulilah….capai jugak cite2 abang nak ada anak sendiri..asik main ngn ank jiran je…sayang ayang..thnks syg wat abg happy..


Ayat 2 : ye ke syg???xsia2 abg minum tongkat ali minggu lepas.hahaha….


Ayat 3 : ha!!!..tekejut abg!!!ayg ngandung???bpe bulan??bby boy ke gurl???sukenye sukenye..eeeeeeeeeee..geram abg…


Ayat 4 : kalau baby boy name nye tetttttt..kalau girl name nye tetttttttt..klo nyah??hahahaha..mak jemah la jawabnye…hehheeh


Ayat 5 : ayang jangan wat keje berat2 k lepas ni..kemas rumah, masak, lipat baju, buang samaph.bla.bla.bla.bla…sume abg wat..ayg duduk je…k syg..


Kn….biase dengar kan ayat2 ni…biasa la tu..hati tengah berbunga..sume yg indah2 saje…aku rase..kalau bini aku gitau yg die ngandung..aku pun akn cakap cm ni gak..heheh…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...