Followers

Tuesday, January 11, 2011

bisikanSYAITAN

oittt..asal ko kacau awek aku..
macam xde perempuan lain kat dunia ni..
ko jgn ingat ko tu besar sangat...
and ko jangat ingat boleh rampas dia dari aku...


kecuali kalau dia nak kat ko..
dia dh xnak kat aku..                                                               " bisikan syaitan"
mugkin dia rasa xbhgia ngn aku..
xsenang becinta dengan aku..


TAK!!TAK!!TAK!!
awek aku bukan macam tu..
dia setia..dia cintakn aku..
tak ade seisape yg boleh pisahkan kiteowg..
kecuali dengan izin Allah...


aku xtau hati dia..
mugkin, hanya di bibir..
tapi hati???aku xtau..                                               " bisikan syaitan"
mugkin ade perasan syg pda ko..


TAK MUNGKIN!!!!
dia dh ckp,hanya aku yang dia mahu..
aku kena percaya setiap ungkapan dari bibirnya.
dan aku kena percaya yang hanya aku dihati dia.
cinta perlukn kepercayaan...


tapi,..
semua boleh berubah..
suami isteri boleh becerai.
ni kn pula masa becinta..                                         " bisikan syaitan"
bila2 mase dia boleh tingalkn aku..


ARGHHHHHH!!!
TIDAKKKKK!!!
awek aku bukn macam tu...
tolong la...
aku xboleh hidup tanpa dia...
jangan hasut aku lagi..
aku xnk berfikirn negatif pada awek aku..
aku sayang dia..
aku perlukn dia...
...

sob3...mak...nape boy rase macam n???
mak ada untuk boy kan???
kalau sume orang tingakan boy..
mak ada kn untuk boy...
boy sayang mak..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...