Followers

Thursday, January 13, 2011

people 0R animal

 wahai manusia yg x berape nak bijak...sedar la diri sikit...bawak2 la taubat..aku memang xlayak nk sebot sal taubat2 ni, sebap aku pon bukan baik sangat..tapi agak2 la der.
ko ingat bila ko senang, ko dh bejaya la..woi!!ko senang sebap duit mak bapak ko la..bukn duit ko...perasan bagus sangat....
ko boleh kutok mmber ko sendiri???member yang hari2 ko tengok muke dia, makan ngn die, tido ngan die...manusia macam mane ek ko ni??aku pon xtau la...
agak2 la...belajar untuk hormat orang...kite sume same jep...xde beza..ko jgn ingt dgn kekayaan ko..dengan ko punya bakat tu..ko boleh tindas orag ske2 hati ko...
memang ko x buat kat aku..p ko buat kat org yg penting dalam hidup aku....eh!!klo ko buat kat aku an..aku rase dh pecah dah batang idong ko...
biar kite bodah, miskin,,janji perangai elok..xnyusahkan orang len..
ade otak guna la..belajar tingi2..tpi bangang!!!! nak sound orag tu agk2 la..cermin diri sendiri dulu...kalau diri pun xbetul..xpyh la nk sound orang...xpyh la nk kecik2 kn org...
pasnbi klo die dh xde..ko rase la....rase la hidup sorng2..ko an konon2 ramai kawan...kire ko gempak la...ramai kawan...ramai peminat...kre cm ko ni mcm artis la..FU** la...

p/s hati panas..hilang kewarasan..

2 comments:

  1. peh cm x cye jer encik apai nie marah2..lek2..manusia mmg cm uh...sng dn mdah lpekn org yg brhrga dlm hdup dye..tp nnty 1q hari baw dye taw btapa pntgnya org uh..hehehhehe....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...