Followers

Wednesday, September 28, 2011

@wek $peCk$


Salah satu ciri perempuan idaman aku…ciri he..bukan cirit….pakai specks….
Asal??
Emmm..nak aku jawap iklas ke x??or nak aku behujah 360 patah perkataan…hehehe
Aku suka sebab :
a)      Nampak unik dan lain…mane x lain…orang lain sume sepasang mata..dia dua pasang..kalau xnampak gak, xtau la aku aku nk sound cam ne agiw..

b)      Nampak bijaksana/ pandai dan sebagainya…walaupun xberapa nak bijak la…hehehe..

c)       Nampak melayu dan ala- ala kampong gitu…ye la..aweks2 bandar yg rabun pun skng dah pakai conteks lens….so yg tinggal tu nmpk la kemelayuan dia…memang sweet…kat mata aku la..

d)      Nampak sweet, cantik, bergaya…memang tak dinafikanlah..kulit putih, specks kene ngn muke, baju kurung, selendang berbelit kat kepala…memang aku cair…

e)      Nampak matang..walaupun baru berusia 12 tahun…heheheh…tu kalau pakai speck nekmak aku la..

f)       Nampak beno menipunye……kah3…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...