Followers

Thursday, October 20, 2011

si rama- rama & kumbang sangap



Malam minggu lepas, aku gi lepak di satu PORT yg agak HOT kat Bandar JB. Biasalah, jiwa muda, sambil lepak cuci mata, cari dosa. Malam tu memang banyak rama2 berterbangan, tanpa segan silu, terbang kesana sini, ade yg bertutup kepala, ada yang terbuka…ada yang bertutup rapat, ada yang seolah- olah bertelanjang bulat. Rama2 yang sungguh mengiurkan si kumbang yang sedia menanti peluang.
Tujuan aku kesini bukan untuk menyedapkan pandangan, mahupun  mencari rama2 kesunyian, kedatangan aku cuma ingin membuktikan kesahihan kononnya tempat ni menjadi port si rama2 dan si kumbang sangap menampiaskan nafsu dan malam itu aku disambut baik teman2 seperjuangan aku. Kami lepak disebuah café@ restoran yang agak terpencil, sunyi & line clear. Tempat yang strategik, bertemankan atap awan dan lampu yg samar2, menaikan lagi seri restoran tu, tambahan dengan rama2 cantik menjadi crew di restoran serta pelangan2 yg noty.
Sedang syok aku beborak sambil bertemankan segelas coca- cola, mata aku tetarik pada seekor rama2 yang sangat menarik. Cantik, seksi, cukup sempurna..tapi syg, takde akhlak..bersebelahan denganya seekor kumbang yang boleh tahan macho, rambut ala2 Hazama..berkulit Akim…bermata Shahir..tapi syg, bergigi Ayu (OIAM)..
Tanpa segan silu si kumbang beraksi panas bersama si rama2, si kumbang merayap di setiap ruang yang ada, tak kira dalam mana sanggup menyelam..asalkan puas..si rama2 hanya membiarkan dirinya diperlakukan sebegitu, kadang kala cuba menolak..tapi apa kan daya, si kumbang yg sangap sudah dihasut syaitan yang beribu kali sangap.
Ish3..
Betul la kata saing2 aku..tempat ni memang hot…tu baru sepasang aku citer…belum yang lain.xcukup page la weyy…papepon, aku dah M tempat ni..dan aku xkan kembali lagi ke sini..xjanji tapi pasti.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...