Followers

Sunday, April 13, 2014

HAND fon



masih gua ingat fon pertama gua..NOKIAH 3310..pemberian maklang gua..kononnye duduk bandar nanti senang nak contact..mase tu umur gua baru setahun betik beb..15tahun..dah sunat okey..baligh je tak lagi..kah3..time tu awek pon xde..skandal??..lagi la..so..dengan NOKIAH 3310 tu gua cuma habiskan bateri dengan main game SNAKE & chek BALANCE topup...heeee

habis SPM je...dengan rasminya maklang gua kasi gua pakai fon..bapak r..nak nangis beb mase tu..teharu tahap nak gigit telingga kucing..tapi..time tu mana ade duit...nk tunggu result tu..gua kerja la..kumpul punya kumpul..gua berjaya dapatkan SONY WALKMAN 2210..camera time tu cuma 1.3 je..nak selfie pon xnmpk...dah name pon sony walkman..dengar lagu je la...

tahap kemuncak

dah berduit sikit..gua angkat SONY cyber shot...konon camera cantik la..time ni la gua harok nak snape pic..nak tido, bangun tido, nak mandi, lepas mandi, nak gi makan, berak, kencing semua la...madang nak snape pic..lepastu update kt FB..gua rasa mcm budak baru nak up..kah3..mase ni xtau nme die selfie..snape pic sambil buat mulot mcm ikan buntal..buat mate gampang..arghhhh..mcm shial..

sekarang gua pakai SAMSOL S4...benda paling mahal yg gua beli cash...harini keluar..esok gua beli..bukan nak tunjuk gua kaya..atau bongkak..nak tunjuk yg gua kalah pada godaan..niat gua nak angkat note2 second hand beb...borak punya borak..amik kau...sejak gua guna SAMSOL S4 ni boleh kira la..berapa kerat kali je gua snape pic..tu pon terpaksa..malas wey...nak selfie2 ni..rasa cm kelako...betul la nekmak gua cakap...gua dah matang..boleh kahwin..

yess....nampak x...gua kaitan handfon dengan citer gua,,,sebenarnye gua nak bgitahu je yg gua DAH MATANG OKEY...

heheheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...