Followers

Saturday, April 12, 2014

perut, NAFSU & awek



i'm so sorry perut....
aku terpaksa bagi kau makan apa yang ada
bukan aku kedekot
tapi aku perlu berjimat
next year nak kahwin
lepas kahwin nanti..
aku suruh bini aku masak hari2
sedap2
dont worry baby..lepas ni akan ku isi dengan makanan yg lazat
SAYANG PERUT

NAFSU kalau di sebut
memang sukar dikawal
nafsu pun ada banyak..
nafsu..andai kau tahu..aku sngt ingin melunaskan semua nafsu aku
tapi apakan daya
terpaksa ku kawal
baju baru..kasut futsal baru..cat kereta
arghhh..bnyk lagi lah..terpaksa ku tolak ke tepi
sorry..aku akan cuba puaskan kau..wahai NAFSU

awek, tunang...same la tu..
dah ajak kahwin..
yes...ini yg aku nak kau paham wahai NAFSU & PERUT
bukan aku suke2 seksa korang
tapi ni la hakikatnya..
korang jgn risau
akan ku pastikan lepas kahwin nanti
segala nafsu akan ku lunaskan..
sama ada nafsu mkn..pakaian..serta ehem2..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...