Followers

Tuesday, November 1, 2011

@yat p0weR


today I want sembang about ayat2 power serta tredmark yang menjadi ikutan manusia pada masa kini. Mengikut kajian gua, walaupun ayat serta tredmark  Nampak simple lagi biasa, ia mampu menarik ramai manusia atau human untuk meniru percakapan beliau sehingga gua bosan dengar ayat tu hari2..shial la…
Filem KL ganster
Adi putra : xkan  hal kecik pun aku nak kene turun…
Aron aziz : sial la jai…
Zizan : puihh!!!sial la…
Sofi zikan : lu cakap itu serupa anjing…

Filem hantu bonceng
ape celop & tokkktt ( walaupun xtau maksud )

tredmark yg mantoPP
nabil : lu piker r sendri…
jep sepah: ha!!!!!!!!!sempot lagi…….
Johan : fifi fairuz fuyoo…
           Aduyai nye pun….

Lu rase pernah dengar x member2, adik2 kaum keluarga lu orang cakap ayat2 ni..ada kn??kalau xde lu orang kencing sama gua ma..,p gua suke ayat member gua ni..lagi power beb..
Ayie KFC: hai awak…awak ni melayu ke cina???
Puihhh…sial la…aku berair ketiak wat keje..die leh usha awek pulak…nak awek yang seksi je..pape pon tahniah la ayie,,walaupun xdpt no tepon..dapat facebook pon jadi la an…kah3…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...