Followers

Monday, February 14, 2011

15 FEBUARI 2011

Pagi tadi aku dikejutkan dengan satu pangilan yang agak mencemaskan...tetera nama moksu aku di skrin telefon bimbit nokia aku...waktu itu, aku masih berbaring di katil aku yang empuk itu...tanpa berfikir panjang..aku mengangkat telefon itu....terdengar suara ganster moksu aku...." woi boy...ko watpe...ni ha,,mak nak cakap ngn ko"....ehem..terdengar suara sayu nenek ku..yang ku pangil emak sejak kecil lagi...."salam boy...sehat???boy buat apa??...mak nak cakap sikit...boy sambung la belajar...kesian kat boy...kawan2 semua sambong kan"..

aku pun telah menjadi kompius....plan aku abis....tapi bile difikir2 balik...ada patot aku sambong belajar...
tapi layak ke aku???..itu semua terletak kat diri aku sendiri....aku ada plan baru..tapi..biar la ku je tau...hahah.
hari ni pun telah mengelirukan aku..aku masih tertanya2?????adakah aku ini student???kalau betul..kenapa aku bermain sahaja...asgment, test..berlambak- lambak...tapi???apa yang aku buat??layak ke aku di label sebagai student.??arghhhhhhhhhh....ini amat meruncingkan....

esok...aku dan kawan2 akan memasuki pertandingan pebarisan sempena MAULIDUR RASUL....
selawat banyak2....selawt, berbaris...pegang sepanduk....kekemasan..itu semua dikira....dan akan dinilai..
aku beharap..wang tunai rm 2ribu akan dibawa pulng ke unisza.....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...