Followers

Saturday, November 13, 2010

jiwa KeLaJuAn

  mula-mula..aku nak bagi salam..assalamualaikum...

 nk story sikit pasal hari ni...
pgi tdi pas solat suboh terus standby tok MUET...
pkai bju kemeja putih, tali leher...aku pun gi ke dewan peperiksaan...
soalan dia agk mencabar la...mula2, reading,xde masalah,lepas tu writing, pon xde masalah
last sekali..liestening..pehh..sush la...xtau la klo aku ni pekak,x dengar....
tpi aku tetap cool, dan jawb seprti org pandai..

tngh hari aq gi mkn ngn paid,zul..kat cafe..
mkn nasi ngn ikn keli...sedp la pulk..
balik tu,aq gi kedai,beli brg untk mask..
stdy O.M cikit..

mlm ni,,aq habiskn masa kat bilik.
aq rase stress la
mcm2 aku fikir
final exam
diri sendiri
kawan2
kekasih
keluarga
sume serba xkena
becelaru kepala otak aku
apa punca pun aku xtau
mlm ni dpt habiskn chapter 14
ingat esok nk mula stdy law n transport


Ya Allah, bantulah hamba Mu ini,terangkan lah hati hambaMu ini
supaya mudah menerima pelajaran
supaya mudah untuk mengingati
supaya mudah untuk mendekati setiap ajaran islam
supaya hamba Mu ini berjaya dunia dan akhirat




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...