Followers

Sunday, July 14, 2013

menyepi bukan MATI

haloooo..

sudah lama aku tidak bebicara...biarkan blog bersawang...bukan tiada nak dicoretkan..cuma masa tidak mengizinkan.

pejam celik..usia remaja sudah ditinggalkan..merangkak dari satu aras ke aras yg lebih tinggi..

namun masih ada yang tak kena

setiap apa..setiap kelakuan..setiap suatu yang cuba aku tonjolkan...
HAMPA...

mana silapnya ??

apa dugaanya ??

kadang terfikir..sampai bila harus begini..menagih kasih dan belas orang..

hidup aku hanya perpandukan masa

apa yang aku buat hari ini..esok akan berulang kembali..

sampai bila...hurmmm.

sedih dihati..sebak didada..hidup penuh dengan dosa..

andai redo dari ibu penyebabnya

matilah aku tidak bermaruah....


i hope still have way for me


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...