Followers

Friday, May 6, 2011

kisah K.A.M.I

macam mana aku nak mulakan cerita ni ek???
hurmmm..firts sekali..aku nak bagitahu, aku ni bukan la perfact sangat..biasalah..manusia..
ada kurang dan ada lebihnya..
ada baik dan ada buruknya...

kisah pertama aku...bersama dengan sorang mamat ni..muka dia bukan main "SUCI"..
hahah..korang mesti dapat teka dah sape...
ZUL FITRI BIN ABDUL WAHAB..
serabut aku budak ni..
tapi dalam serabut2,dia yang banyak ajar aku banyak benda.
selama kawan dengan dia,ade je perangai aneh dia.
kejap waras..kejap tak..
hahahaha..
apa yang special kat dia??
time dia gayut dengan awek dia la..
macam siput sedut kene pangang..
hahahahahahahahhaha......

kisah kedua aku..dengan anok kelate...
MUHAMMAD RIDHWAN BIN ABDULLAH
nama sedap..tapi pangil weay...
ntah ape2..hahah
nak tau sebab apa xnak panggil ridhwan or wan??
sebab bile + kat depan wan tu dengan ucapan hai..
maka jadi la haiwan..kah3...
mamat ni mempunyai keistimewaan yang setaraf hafiz AF..
iaitu rambut ala2 cacing..
kenangan bersama beliau??
hurm...sangat banyak..tpi yang paling best bila dapat baling beras kat muke dia.
hahahahah...yes3...

peserta seterusnya..hahahah
saudara AMIR HAMZAH BIN SULAIMAN...A.K.A anak buah ustaz ghani..
hehehehehhe...
hurm...dengan dia,,aku biasa- biasa saja...kira macam abang2 la..
bila dengan dia, hilang sifat keanak2kan aku...
zul kata aku malu dengan amir???
bukan malu...tapi aku rasa tak ada camestry antara kami..
maksud aku...nampak ganjil bila aku dan amir bergurau senda..
tapi kami ok..still leh masuk kepala..
tapi untuk bergurau senda,,
take time la...

yang last ni paling smart...
ape je dia boleh buat..
gagah, berani, rajin, comel..
hahahaha
ASSAWADIL AZHAM BIN ROZALI..
macho tak nama??
memang sangat macho...
beliau ni agak aneh la..
selalu puji2 aku...
selalu tolong aku...
dia ni lembut???
tak la..keras dok..
sekali dia peluk..memang xboleh lepas la..hahahahah
kenangan????
hurm...ntah...banyak kot...tapi untuk diringkaskan..
tak ada idea..
heheheheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...