Followers

Friday, April 22, 2011

kompiu$

" beby, beby, beby"..beby beby beby oh!!!..
beby beby..i miss u..
beby konon..ko curi beby aku..
"beby la kau ni"
selamber je ko "beby" kan aku
kau nak main samak dengan aku..

hahahha..bodoh gile lawak JOZAN...

bukan lawak ni yang aku nak story...
aku nak story sikit pasal muda mudi sekarang
bercinta macam nak mati
beby sana, beby sini
ayang sana, abang sini
b sana, b sini

masa ok B
masa sayang BEBY
masa gaduh BABI...

tapi time sayang memang best la
kalah ayat seniman agung kita P. RAMLE
kalau dah benci
bermacam alasan bagi
janji boleh break
BODOH!!!an

aku ada wat research sikit, pasal muda mudi sekarang ni.
taktik atau alasan yang selalu sangat muda mudi guna untuk break @ clash dengan pasangan masing2.
aku bagi top 5 je

5 : " SEBENARNYA SAYA TAK CINTAKAN @ SAYANGKAN AWAK"
       bod oh alasan macam ni...abis selama ni??bercinta sebab ikut orang...ikut kehendak nafsu??syaitan??

4: : " KELUARGA SAYA TAK BAGI SAYA BERCINTA"
       ingat keluarga???ni bukan zaman mesolitik atau logam. alasan macam ni memang x boleh terima.
       jadikan keluarga sebagai point korang nak clash..sangat gampang alasan ini.

3: " AWAK TERLALU BAIK UNTUK SAYA"
      alasan ni lagi macam gampang..nak bercinta dengan orang jahat ke apa.
      aku panas betul dengan alasan shitt macam ni..sebab aku dah kena.
      adakah manusia sekarang tidak suka pada kebaikan???
      masyarakattttt..

2: "KITA TAK SESUAI" 
     kita tak sesuai..lepas tu bagi alasan bustard..awak cantik..saya x..
     awak pandai..saya x..awak kaya..saya x...
     asal x cakap je..awak lelaki..saya perempuan..
     dol tol..

1: "SAYA NAK FOKUS BELAJAR"
    aku dengar pun dah berbulu telinge ni
    masa sayang..dia la bagi semangat.
    bagi motivasi..bagi idea.
    dah jumpe cikaro jambu
    hilang semua tu
   



hahahha...kalau difikir2 balik...macam2 manusia akan buat untuk puaskan diri sendiri..
kepada muda mudi yang dok hangat bercinta
hati2 dengan alasan2 seperti ini..
anda mungkin tertipu dengan pasangan anda..
     

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...