Followers

Monday, July 25, 2011

...

salam all.....gua sangat rindu la kat blog gua..lame kot tak update,,,FB gua pon lame x on...almaklumlah...bz la sangat kn...sekali gua on...ramai pulak nk kawam ngn gua..bukan nak riak...name pon FB..tmpat cari member..tak gitu bapaknya??...

nak story pe ek???..emm...first...sal kerja gua...agak sebulan dh gua jadi account kat jusco...dalam sebulan tu..gua kenal macam2 jenis manusia...ade yg bijak..ade yg low...ade yg baik & ada yg ske amik kesempatan atas orang lain..tapi gua tetap gua...yang sempoi, biol & cool...dalam sebuln ni gua betul2 dapat rasa susahnya cari duit...so pengajaran skng..gua kene jimat cermat...save money...guna bila betul2 perlu..


sal kehidupan gua...overall ok..seperti biasa..tapi disini gua nak riak sikit la...gua dah dapat lesen kereta...dengan bangganya gua bawak awek gua round Jb..hahahahah..x round mane..gi makan2 je..lalalalal///cite sal awek ni...Alhamdulilah...dah masuk 2 tahun lebih la kami bersama...gua cuma nak dia je..mals nak pikir dah sal pompan len..serabot otak je..tak gitu sayang???hahah
untuk sambung belajar???gua serah pada rezeki je..klo ada,ada ar..klo x????xde r....

ok la....dah lewat ni..klo dlu boleh la on lame2..tapi skng..nk on je kene gi CC...so klo lepak lama2..bayar lebih r..ingat apai..jimat cermat.heheh....salam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...