Followers

Tuesday, May 31, 2011

di sebalik NAMA

"yang lusuh tu jeans aku tetap aku"


kebanyakan manusia memandang sesuatu tu dari luaran sahaja, bila tengok benda tu buruk, buruk la..dan sebaliknya.ish3..aku bukan cakap orang lain..diri aku pun macam tu..adat la kan.


apa ada dengan jeans lusuh??


cuba korang tanya soalan ni kat budak2.mesti dieorang jawap.."seluar dah buruk"..
tanya pula pada golongan dewasa.."smart la jugak"..
pada orang tua..."jangan pakai la seluar tu, macam #@*#"


cuba korang tanya aku?? hehehe...


JEANS LUSUH ni mengambarkan sesuatu yang buruk, kotor, kusut dan hampeh.
tapi itu pada zahirnya


aku rasa jeans lusuh ni membawa satu makna yang besar untuk aku
sesuatu yang aku rasa unik
lain dari yang lain
ia mengambarkan seorang yang suka bersederhana, sempoi, teliti, tidak memilih

so..jom ramai- ramai kita pakai JEANS LUSUH

dan untuk tahu lebih lanjut..sila FOLLOW blog aku..JEANS LUSUH







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...