Followers

Tuesday, December 27, 2011

kap alip wau alip nun




Pada hari ini, gua rasa nak story pasal kawan..lu orang pecaya tak kalau gua cakap kawan ni lebih bisa dari kene sengat lipan @ lebah..lu orang pernah dengar tak mak bapak lu orang pesan kat lu orang..

“ nak nak…pandai2 la pilih kawan…”xde plk mak bapak lu orang pesan…
“nak nak..pandai2 la pilih awek..”

Gua semakin kompius bila ada mamat @ minah yang xboleh dibentuk oleh mak bapak..tapi..bila kawan yang bentuk…fuhh..bapak hebat…yg mnjadi masalhnye..bentuk kea rah yang negative..

Sekarang gua kawan ngn kaki pukul…ganster JB,,,lu orang pecaya tak?? Fairuz apai yang zaman sekolah selalu kene buli, fairuz apai yang masa zaman university sengal2 tampan..sekarang kawan ngan ganster..gua pon xleh caye beb…sampailah 1 malam ni tika dan saat gua lepak bersama geng2 yang gua xtau cerita disebaliknya..berlaku pergaduhan 2 kumpulan..depan mata gua..berparang2…gua rasa macam dlm filem KL ganster…nth pasal pe pon gua xtau..apa yang pasti sume tu member gua…first time sial gua nengok aksi free cm tu..goyang gak lutut..wlpn gua nengok je..p kalau tok anjang datang..ngn gua2 masok hotel besi..

Disuatu malam yang lain..masih bersama geng yang sama…nyaris bergaduh dengan guard flat di JB..mujur gua menenagkan member gua tu.,klo x..gua rasa ada yang makan helmet coz member gua dah ready je nk hayun…mujur2..guard tu pon mantol…gua pon panas,,,selamt masih ada kesedaran dalm diri gua…dapat gua menenangkan member2 gua…

Member2 gua selalu pesan..
“ko relax je…budak cuit ko..ko halo aku..aku turun..”

Kadang2 gua rasa bangga sngt kawan ngn dieorg…selamat…

Tapi disebalik yang lain..gua rasa sume tu xperlu…gua xperlu payung besar2..backup kuat2…sebab gua ada TUHAN..TUHAN YANG MAHA BERKUASA…

Untuk kawan..boleh la..wat ada2…mungkin 1 hari nanti gua betul2 perlukn dieorg..mana tahu…


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...