Followers

Tuesday, March 27, 2012

bulan

laau luban siba moong ( kalau bulan bisa ngomong)

an3…pelik n pening x tajuk story aku..ni sume gare2 bebudak KFC yg selalu kacap telabik..sampai aku pun dah terikut budaya yang nth dari mane datangnye..
wah!!!lamenye saye xupdate blog kesygan saye ni…rindunye kat blog saye….muah,muah,muah…apsal ek..rindu je kne kiss….hahahha
nak citer sal bulan  la…

bulan bulat..ade waktu malam….sweett…bestnye kalau dapat naik ke bulan mcm syed muzafar…mesti die dengor bulan ngomong ek….

Hurm….

Knpe aku xperasan mase un bulan 2 ek???..hari kekasih…patut pun ade bunga api..ade orang jual bunga…

Bulan pun malam tu cantik sangat..betul2 jiwa aku terisi dengan kehadirannya..

Mungkin malam, bulan dan situasi pada masa tu buat aku rasa 1 perasaan yang nth ape ek…

Arghhhhhhhhhhhhhh…fairuz apai dah angau..

But I still stand and remainber your words….when u miss me…see bulan…

And until now, I will make your sujestion….

And I always remainber my self…

Bulan akan beganti matahari..

Xselamanya redup..pasti ada panas….

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...