Followers

Monday, March 31, 2014

in BR we trust


lalalalal...lalalalal....lalalalal...YNWA

itulah bait2 perkataan dalam lagu YNWA...lalalala je yg lebih..hihihi
sejak mengekalkan kemenangan 8 kali beturut2...aku rasa bersemangat
hari2..mesti nak bagitahu semua org yang aku FANS LFC

AKU BUKAN LALANG...
benanah telingga aku....remuk jiwa aku..takkala semua fans bahan aku...antara tomahan dan cacian yg engkau berikan..membuatku rasa 0...0.....eeee...

LIVERPOOL layak main liga SUPER je
LIVERPOOL layak main division 2 je
LIVERPOOL gah dengan sejarah je

walaupun dibahan setengah mati...kupekakan telingga..kubutakan mata...still dgn LFC..jatuh..naik..kalah..menang..aku xkan jadi LALANG

NOW..
segalanya berubah...LFC diatas..& peluang untuk ke UCL sangat cerah...
bila dah dapat gi UCL..players2 star akan mudah di deal...
dengan taktikal yg BR terapkan..banyak young players yg akan digilap oleh beliau

IMPORTANT!!!!
target cuma TOP4..tapi tipu la..kalau aku xnk LFC mng title BPL..alang2 dah duduk atas..biar sampai jadi JUARA..nak sngt tengok abg long yg setia dakap dan kucup piala BPL..
aku dah benazar..kalau LFC mng title juara BPL..aku akan belanja makan...RIZAL ( LIVERPOOL), UNGKU SAFAR ( MAN U ), ABG RAMLI ( CHELSEA )..dan akan berpuasa 1 hari..tanda bersyukur...

IN BR WE TRUST

MIGNOLET..AGGER..SKTEL...JOHNSEN...FLANAGAN...GEARRAD...LUCAS..CONTINHO....
HENDERSON..ALLEN..SUAREZ..STURIDGE....YNWA






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...