Followers

Monday, March 21, 2011

apa SALAH aku???

Di satu pagi yang sunyi, aku terjaga dari tidur ku. Aku merasa sangat panas..lalu aku pun membuka baju...Apa salah ku??.lantas aku pun beralih ke bilik sebelah..iaitu bilik Suhe & Paid..ketika itu aku melihat sesuatu yang biasa aku lihat...Paid sedang tidur dengan Shaman..Apa salah ku??..tanpa memperdulikan mereka..aku tidur di katil suhe...Apa salah aku???..


  Jam menunjukan pukul 4 pagi..suhe kejut aku dan berkata " apai bangun..aku nak tidur..gi tidur bilik mu".
Tanpa berfikir panjang, aku kembali ke bilik ku lalu tidur dengan nyenyaknya.Apa salah aku??
Tepat pukul 7 pagi,aku bangun.Apa salah aku??.dan terus mandi, bersiap2 untuk ke kelas kerana PN aku dah memberi amaran " Amir and the geng, esok kalau x datang kelas, saya bar kamu semua"...so..semua bersemngat nak datang kelas..Apa salah aku??

bila sampai kelas...amira cakap kelas mula pukul 8.30..wah!!!bengkak hati aku..tapi...Apa salah aku???
tapi kira ok la, coz aku terlupa bawak pendrive Siti...sempat la aku balik, gi ambil..mula2 kelas je..Pn suroh aku tulis kat whiteboard..memang gelabah..Apa salah aku??hentam je la..janji aku tulis..
Lebih kurang kol 9 nak masuk pukul 10, tamat sesi pembelajaran. Aku dan Zul pulang ke bilik..

sampai di bilik, aku terus masak nasi..Apa salah aku???.dan terus wat kerja apa yang patut..beli kertas & ink.
beli lauk..lepas makan je, terus tidur..Apa salah aku??
bangun2 je pukul 2 lebih..kelas pukul 3...tapi aku tetap cool..siap seperti biasa...sempat2..
sampai2 je..omar cakap kelas mula lewat..argh!!!!

Balik je siap2 nak pergi kerja.semangat...!!!
niat xnak gi kelas.Apa salah aku???tengah2 kerja..dapat mesej..kelas batal...selamat aku...
baru boleh kerja dengan tenang..
sepanjang kerja..ok je..sembahyang x tinggal..makan di jaga..
tapi aku bangga la..sepanjang kerja ni, solat magrib di surau dan berjemaah..

dalam pukul 11..tamat la waktu kerja aku...balik la ke rumah yang agak lama aku tinggalkan..
sampai je..rumah clear..mana budak2 ni pergi,,ntah la....masuk bilik..aku menyaksikan satu adegan panas!!!
dimana roomate ku sedang tidur.hahahaha
biarkan dia tidur..aku solat isyak dan terus mengadap laptop...
apa salah aku???


DALAM SEHARI NI, BERAPA BANYAK KESALAHAN YANG KAU DAH BUAT BERBANDING PEKARA BAIK..LU PIKIR LA SENDIRI!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...