Followers

Monday, November 15, 2010

keletihan, KEMALASAN, kengantukan

KELETIHAN

letih main futsal..dah la kalh teruk.hahahah.
lawn team gempak.
tapi kire ok la, men suka2 je.
nk eratkn lagi hubgn sesama kwn.
tpi mlng sikit nasib aku tdi.
awl2 main dh kene rembat kat bhgian yg agk sulit
SENAK!!!
pastu,kne rembat kat muke.
darah gigi aku.
selamat aku guna colgate.
tahan lebih lama.
last, kne rembat kat dada.
pergh!!!!xleh bernafas aku.cm nak mati dah tdi.
tpi APAI tetp cool.

KEMALASAN

mals betl nak stdy, exm nk dekt dh..
lebih kurng 5 hari lagi.
bnyk chpter n subjek nk cover,huhuhu
nk gi umah paid lgi.
MALAS!!!
mals nk tdo.
mals nk mkn
mals nk mandi
ni la org melayu, ad penykit malas.
smpi bile nk maju

KENGANTUKAN

dh berapa mlm tido lewt
pastu siang xtido
ngantuk sngat2.
cuti sem nanti, aku nk bals dendam
nk tido puas2.
hahahaha



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...