Followers

Sunday, April 24, 2011

what MEAN???

suatu petang aku, faid, amir, weay, zul, miera, mz, suzi...pergi ke maydeen menaiki van kuning.
kiteorang pergi bukan kerana nak shoping atau nak buat sesuatu yang tidak elok.
ada benda yang perlu dibincangkan..sangat penting..berkait dengan hidup dan mati seseorang..

kami sampai di maydeen dan pada masa itu kami mencari tempat untuk berbincang..
dan kami tidak jumpa..
pada masa itu..maydeen sangat penuh 
kami mengeluh, tetapi tidak putus asa..

kami berjalan sehingga sampai di bandar dan jumpa tempat yang sesuai untuk berbincang, di sebelah air terjun..kami berkumpul..
aku mula kan bicara
" malam ni akan diadakan 1 majlis, dan omar akan dibunuh..aku nak semua orang disini mengawal keselamatan omar,,,jaga orang yang berbadan tegap"kita punya suspek (wadi)..

selepas sudah berbicara..aku melihat paid, amir mandi di air terjun bersama2 dengan shami???
aku makin keliru..
keliru..
keliru..
keliru...




















keliru....
























pai..pai...








pai..pai...










kain ko dah terselak tu...




nak soh wadi nengok ke???










aku dengar suara yang biasa aku dengar...









shittt.....aku mimpi rupanya.....
mimpi yang gile..
terlalu penat..
sampai mimpi bukan2..


aku xkan biarkan syed omar di bunuh..
hahahahahhahahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...