Followers

Friday, April 15, 2011

yang SEBENARnya

YANG SEBENARNYA.....aku terlalu rindukN kau..tak boleh aku hidup tenang bila kau tiada..dudukku jadi tak selesa..pkiran jadi tak menentu..mmg ini aku..aku marah ..tapi dalam hati hnya ada kau..bukan aku benci walau mulut mnyebut yang tidak2..cuma ini cara utk aku lepaskan segala kekusutan..aku minta maaf..inilah aku..harap kau terima diri ini walau aku jauh dari pilihanmu..dan YANG SEBENARNYA.....aku sangat2 cintakan kau..inginku jadikan kau teman mengisi hidupku yang kukira dapatlah kita bina sebuah rumah yang ada kau,aku dan cahaya mata kita..aku tak harapkan mahligai istana atau seumpamanya cukup sebuah rumah yang mampu berikan kita kebahagiaan..aku tahu kau telah banyak bersabar dengan sikapku yang aku kira mengada-ngada ini..dan aku tahu kadangkala kau tak dapat mempercayaiku..tapi percayalah tatkala aku menulis luahan hatiku ini..airmataku menitis sendirinya..tak tahu perasaan yg mana merajai diriku kali ini...yang pasti aku ikhlas mengatakan semua ini...sayang, aku harap kau tidak tinggalkan aku walau diriku memaksa kau tinggalkan diriku kerana YANG SEBENARNYA aku takkan mahu kau tinggalkan diriku..

aku yang ikhlas menCINTAImu...N.N.A.B

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...