Followers

Wednesday, April 20, 2011

akhirNYA

fuhh!!shadu sungguh pagi ni..bertarikh 21 april 2011 bertemankan KHAMIS...tepat jam 7.15..aku mencoretkan sebuah kisah yang agak panas..

teringta kembali kata- kata beliau..." mak doakan boy..tapi boy kena doa untuk sendiri juga tau"
suara itu masih terngiang2 di corong cuping telinga aku..

aku juga ingat pesan orang yang aku angap penyeri, peneman aku.."awk, org risaula"..wat yang terbaik k"..kata-kata semangat untuk aku..tapi kenapa???

aku dapat masuk AF ke??
ke RAJA LAWAK??
atau aku dipilih menjadi IMAM MUDA??

pesan rakan aku juga.." kita kena buat yang terbaik, susah senang kita bersama"
KITA????apa semua ni???kenapa KITA??kenapa tidak aku sorang??

tiba- tiba sebuah cawan plastik bersaiz 7 hinggap di kepala aku...
" dah dok...tok seh la demo nak berangan lagi...gi siap..nak final exam ni"

hahahahahah..stress aku...
baru aku sedar..aku bukan terpilih untuk menjadi artis...
tapi aku terpilih untuk menjawap paper RISK MANAGMENT kejap lagi

DOAkan aku ok....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...