Followers

Sunday, April 17, 2011

tentang PERASAAN ku

hurm....assalamulaikum..

dimalam yang begitu sejuk, bertemankan malap- malap cahaya serta dendangan lagu irwanshah TENTANG PERASAANKU, aku terfikir apa yang aku rasa sepanjang hari ini..

pertama...aku rasa bersyukur kerana aku boleh hidup pada hari ini..masih boeh melihat alam ciptaanNYA...masih boleh merasa nikmat hidup ini..

kedua..aku rasa nak marah bila bangun je...tiada mesej atau apa2 yang berkaitan dengan DIA..aku rasa geram dan aku rasa tidak diperlukan oleh DIA..

ketiga,,aku kene cool...dan fikir positif..mungkin DIA "buzy" dengan persatuan DIA

keempat...aku rasa lega kerana dah berjaya membuat nota MO...tinggal 1 bab lagi..dan aku berjaya mengurangkan assagment aku...

kelima..aku rasa lapar....

keenam..aku rasa letih...penat lelah bersukan...bermain bola..seri 2-2...dan aku menjaringkan 1 gol...iaitu gol penyamaan...

ketujuh..aku rasa tertekan..Arsenal buat gol last minit...tapi...Tuhan Maha Kuasa...LIVERPOOL berjaya menyamakan kedudukan..

kelapan...aku rasa bahagia kerana DIA kata " dalam hati ni orang dan ALLAH je tahu..nak tidur pun orang sebut nama awak"

kesembilan..aku rasa keliru...aku tengok DIA ubah status DIA...kepada sesuatu hubungan yang susah@sukar. DIA mainkan perasaan aku ke??dia sengaja ke??

kesepulah..aku rasa takde mood nak study,..sangat sedih...kenapa DIA tak suka orang tahu  mengenai aku???
jahat sangat ke aku??
aku tahu aku siapa...
mungkin pada DIA..
aku tidak sepadan dengan DIA
aku mengerti..
dan aku sangat mengerti
thanks.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...