Followers

Monday, June 27, 2011

masa Yg pantaS

wah!!!lame dah gua tak berblog..rindu rasanya..maklumlah...gua dah pergi ke alam yg lebih dewasa..cehwah!! pejam celik dah dekat dua bulan gua meningalkan alam pelajaran,,dan sekarang gua di alam pekerjaan...

pekerjaan yang gua  rasa masih belum boleh menjamin masa depan gua dengan bakal isteri gua...hahahha
tapi boleh la kan..dari gua takde kerja..

gua sekarang jadi pembantu akaun kat JUSCO...dengar memang gempak..ACC...tpi gaji tak besar sangat...kerja pun xbanyak,,hahahhaa.tapi sakit otak kot..dok kira duit je 24 jam..gila dah gua...

dengan berlatarbelakangkan perempuan..gua layan je kerja ni..hari2 dok layan gosip2 panas...
tapi gua beharap dan berdoa,,,gua tak jadi nyah....lalallalala

dan first time dalam hidup gua..pakai kemeja kning langsat, seluar biru, kasut hitam..bertali leher, berambut pendek...hahahah..memang badut muka gua..

memang tak lah gua nak kerja lama....bukan sebab displin...tapi cam x berbaloi la....kn3...

cukup la tok hari ni....nth bila lagi gua dapat update blog ni....

akhir kata....."setiap yang gua buat gua nak rasa kepuasan"....













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...