Followers

Friday, September 30, 2011

@ku UNTUK 10tahun


“Rahsia kejayaan saya, saya tak lupa asal usul la…dari mana saya datang, latar belakang kelurga yg macam mana, yang paling penting tak lupa jasa ibu, bapa, atok & nenek..”
Kah3..
Semua org ada impian…tak terkecuali aku..
Aku untuk 10tahun akan datang…
Firstly aku akan pastikan atok dan nenek aku dapat menunaikan haji, dieorg gembira dengan aku, dan dieorg rasa xrugi membesarkan aku..aku akan buat pelbagai cara agar mereka rasa bahgia.
Bila semua orang dah ok..baru la boleh berangan…
10tahun akan datang, aku mahukan satu perniagaan yg diasaskan oleh aku sendiri…perniagaan berbentuk makanan mugkin…atau keperluan asas….makanan,pakaian, tempat tinggal( land).
Bila bisnes dah gempak..kena la pakai kereta an…aku tak suka sangat bap2 kerata ni,,janji boleh gerak…cukup lah bermodalkan  NISSAN LATIO….
Bab rumah..aku memilih sikit…aku suke rumah besar 2 tingkat…berapa bilik pon xpe..janji aku nak 1 unit khas bilik aku untuk layan bola…only me can in..pastu rumah aku ada kolam renang, ada laman untuk bercucuk tanam, ada ruang2 penting like tempat khas untuk solat, membaca, berehat…fuhhh…bestnye….
Kerja dh ada, rumah dah ada, kereta dah ada…apa yg xde ek??
Bini…hahahha….bini aku steady je…dia selalu support aku..susah senang dia ada dengan aku..setia dengan aku..sayang aku…yg paling penting dia x curang dengan aku. Aku akan bagi dia kebebasan,maksud aku, kalau dia nak kerja..kerja la…tapi aku akan ingatkan dia..aku xkan amik org gaji..dia nak kerja xpe…janji tanggungjawab sebagai isteri xlupa…aku bukan xnak amik org gaji…nanti bini aku jadi mals..sume org gaji buat…kalau mcm tu aku kawin ngn org gaji je…senang…hehehehe…
Anak- anak?? Aku terima je berapa pun..tapi kalau ikot keinginan..banyak la..hehhe..xboleh ulas panjg2 isu ni..sensetif….lalalala
Tinggi tak angan2 aku…tapi xmustahil kalau aku berusaha dan sentiasa berdoa…siapa yang tahu takdir kita??..Allah yang maha Mengetahui…so..pasang la angan2 yang tinggi supaya kita lebih bersemangat dan akan berusaha keras untuk mecapai apa yg kita angankan…
cayok3 fairuz apai…

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...